فرشته ناز کوچولو

پست هفدهم

1390/10/29 16:34
نویسنده : مامان نی نی
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان..خوبی خوشگلم..

مامانی میدونی دیگه به روش طبیعی امیدی به اومدنت نیست..میدونی به مامانت گفتن نازاست..

میدونی مامانی چقدر گریه کرد..میدونی چقدر ناراحت شدم..نمیدونم شاید لایق داشت یه فرشته نیستم

نمیدونم دیگه مصلت چیه و چه حکمتی توش هست..فکر میکنم خدا اصلا دوستم نداره..

آخه مگه من چه بدی در حق کسی کردم که تاوانش این باشه..میدونم که مامان بزرگ و بابابزرگت

بیشتر از من ناراحتن ولی به روی خودشون میارن..

دکتر بهم گفته باید عمل لاپاراسکوپی بکنم..خیلی میترسم..نمیدونم چرا ولی میگم اگه به هوش نیام چی؟

تا یه ماه دارو گیاهی میخورم اگه اثر نکرد میرم عمل..

مامانی ازت خواهش میکنم که دیگه منتظرمون نذار ..

خیلی دوستت داریم خیلی خیلی زیاد

 

پسندها (1)

نظرات (4)

نارینه
29 دی 90 22:42
هیچوقت از خدا ناامید نشو ... فقط خودت رو به حکمتش بسپار ... امیدوار باش خدا هم چشمت ازتون بر نمیداره
نوشين
30 دی 90 21:07
سلام دوست خوبم... متاسفم كه شمام مشكل منو داري... منم گاهي فكر ميكنم اين تاوان گناهامه...اما بعدش باخودم ميگم يعني بقيه كه بچه دارن بي گناه بودن؟ كي لاپاراسكوپي ميكني؟ منم بايد انجامش بدم اما همسرم موافق نيست... ميگه دوست داره طبيعي بچه دارشيم...ديروز خونه مادرشوهرم بودم اخبار يه زنو كه 5 قلو اورده بود نشون ميداد مادر شوهرم با خنده گفت مردم 5 قلو ميارن ياد بگير... اما منو بقيه خودمونو زديم به نشنيدن... من بايد پايان ناممو تموم كنم... وقتش گذشته... براي همينم خيلي استرس دارم... ميگن استرس براي باردارشدن خيلي مضره.. اگه تمومش كنم ديگه ميرم دنبال كاراي مداوام... شوهرمم هر چي ميخواد بگه بگه
نوشين
2 بهمن 90 16:18
به من گفتن اول بايد لاپاراسكوپي كنم چون توي عكس رنگي و ازمايشام هيچي نبوده شايد ازاين طريق كيستي يا بستگي لوله اي چيزي باشه كه توي عكس نشون نميده همونجا از بين ببرنش...دكتر گفته بعد لاپاراسكوپي بايد تصميم گيري كنن كه iui يا ivfبشم
سمیرا
11 اسفند 90 23:15
سلام گلم . من نی نی م هنوز تو دلمه . بیا پیشم با هم دوست شیم . باشیییییییی ؟ منتظرتماااااااااااا