فرشته ناز کوچولو

نظرات (9)

نارینه
9 خرداد 90 17:52
ای وای من

چرا پستامون شبیه هم شد !!

انشالله ماه بعد با هم مامان میشیم ... ایشاااالله


اینشالا عزیزم..آدرس وبت رو بذار منم بیام
ندا
9 خرداد 90 21:47
سلام عزیزم ایشاالله ماه بعد ... نی نی منم نیومد
مامان ماهان
9 خرداد 90 22:36
الهی که زود زود نی نی بیاد توکلت به خدای مهربون باشه
مامان ماهان
7 تیر 90 14:48
من از بادم،تو از باران
من از موجم،تو از ساحل
من از امروز،تو از فردا
اگر بادم،اگر باران
به جان جمله ياران
بيادت هستم بى پايان...




مرسی خانومی منم به یادت هستم
بهاره
8 تیر 90 11:31
سلام مامان مهربون آينده نزديك
من 50 روز است كه مامان توي دلي شدم
شما هم غصه نخوري و استرس نداشته باشي ها، اگر لايق باشيم دعا مي كنم خيلي از ائمه بخواه اذنش را از خدا بگيرند انشاءا..
من دلم روشنه كه به زودي فرشته كوچولوي شما هم از پيش خدا سر مي خوره ميايد توي دل مامان مهربونش
به زودي حاجت روا مي شه و فقط خبر خوش را به من بدهيد
دوستتون دارم خيلي ... التماس دعا


خوش به حالت که مامان شدی کاش خدا من رو هم لایق مامان بودن بدونه..مرسی از اینکه دلگرمم کردی..کاش آدرس وبت رو میذاشتی منم بهت سر میزدم




مدرسه مامان ها
13 تیر 90 10:34
سلام مامان مهربون
ان شاء الله نی نی شما همین روزها بسلامتی به دنیا میاد و محفل گرم شما رو نورانی میکنه.
مدرسه مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.

مرسی خانومی
دانيال
13 تیر 90 11:48
سلام
من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد
متشكرم مامان مهربون



خدا دانیال رو براتون حفظش کنه خیلی نازه
سمیه
15 تیر 90 15:14
سلام انقدر خودتو ناراحت نکن بابا این نی نی کچل تو هم زود زود میاد بقلت


سلام سمیه جون خدا از دهنت بشنوه
نارینه
16 تیر 90 1:36
چرا آپ نیستی دختر !!

/narineh.niniweblog.com/


نیدونم