فرشته ناز کوچولو

پست دهم

1390/1/2 0:30
نویسنده : مامان نی نی
412 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خورشیدکم...

امروز اولین روز از سال ۹۰ هست..نمیدونم ما میتونیم امسال تو رو از خدا هدیه

بگیریم یا نه؟

من و بابایی همیشه از همون اول میگفتیم نی نی ما سال نود میاد..

الهی قربونت بشم زودی بیا و مامان و بابا رو خوشحال کن..

مامان بزرگت دیروز برات یه عروسک خیلی ناز گرفته..همه بی صبرانه

منتظر تو ناناز هستن..

خیلی دوستت داریم زود بیا..

تا ۱۰ روز دیگه معلوم میشه خدایا کمکون کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
2 فروردین 90 9:41
سلام نوروز 90 مبارک الهی به سلامتی دنیا بیاد


سال نوی شما هم مبارک..هنوز تو دلم نیومده
مامان ماهان
4 فروردین 90 7:53
یه دنیا ممنون که بهم سر زدی بووووووووووس


خواهش میکنم
مامان یکتا
14 فروردین 90 15:25
عسلم سلام سال نو مبارک انشاالله امسال سال خوبی برای تو و همسرت باشه در کنار نی نی ناز ملوس من دلم روشنه
به من هم سر بزنید


مرسی از دعای خوبت