فرشته ناز کوچولو

پست یازدهم

1390/1/16 12:22
نویسنده : مامان نی نی
413 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من سلام..

عزیزم ازت گله دارم چرا نخواستی این ماه بیای و تنهامون گذاشتی؟

پریروز آزمایش خون دادم بازم منفی بازم منفی..دلم خیلی گرفت ولی

خودم رو به زور نگه داشتم تا گریه نکنم ولی آخرش تحملم تموم شد و

های های زدم زیر گریه بیچاره مامانم هی میگفت آخه برا چی گریه میکنی؟

من بهش نگفتم ۶،۷ ماهه منتظر یه فرشته ایم..من که بهش نگفتم

فرشته مون برا ما ناز میکنه و نمیاد پیش ما..نگفتم چون نخواستم نگران بشه

ناراحت بشه دلش بگیره..فقط گفتم حوصله م سر رفته و دلم گرفته..

بابایی میگه حتما یه حکمتی تو این کار هستش نباید چیزی رو به زور از خدا

بخواییم میگه باید صبر کنیم تحمل کنیم..باشه عسلم بازم صبر میکنم

اونقدر صبر میکنم تا یه روزی خوشحالمون کنی..

مامان و بابا منتظرن بیا..

خیلییییییییییییییییییی دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
16 فروردین 90 15:08
الهی زود زود یه نی نی خوشگل خدا بهت هدیه بده آمین


lمرسی گلم آمین


مامان یکتا
29 فروردین 90 11:22
سلام عزیزم ناامید نباش خداوند به زودی زود یک نی نی ناز بهت می دهد امیدوار باش


خدا کنه
M&M
29 فروردین 90 18:56
عزیزکم چه مامان مهربونی میشی تو
نی نیت حتما میاد تا تو بغل بگیریشو ازین همه مهر مادریت سرشارش کنی
گلم خدا انقد دوستت داره که به موقع به موقع فرشتت رو صحیح و سلامت تحویلت میده
عجله نکن
دل من که خیلی روشنه
برات دعا میکنم
فقط صبور باش و عجله نکن
خدا خیلی دوستت داره


مرسی دوست عزیز نظر لطفته..ممنون از دعات