فرشته ناز کوچولو

پست دوازدهم

1390/2/1 15:10
نویسنده : مامان نی نی
434 بازدید
اشتراک گذاری

 

عسل مامان سلام..

میدونی که مامان و بابا همچنان منتظرن تا تو بیای..بابایی دیروز میگفت خدا کنه

این ماه نی نی بیاد میگفت من دلم نی نی میخواد آخه گلم چطور دلت میاد

قلب بابا رو بشکنی؟

به خدا بگو خدا جون اجازه بده من برم همه منتظر منن..

بهش بگو مامان و بابام دلشون برام تنگ شده..بگو مامانم هر ماه به خاطر من

گریه میکنه و بهت التماس میکنه که دیگه این ماه ناامیدشون نکنی..

الان بارون میبارید یه بارون آروم و قشنگ رفتم بیرون دعا کردم ...

نفسم خیلی دوستت داریم..این ماه بیا دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یوسف
31 فروردین 90 16:33
خیلی تاثیر گذار بود
من کلی لذت بردم


ممنون
مامان روان شناس
2 اردیبهشت 90 16:58
عزیزم می آید عجله نکن و نائیریکای من بعد از 11 ماه اومد. وای چه مامانی بشی هنوز نیومد وب داره عزیزم حتما اسید فولیک بخور یادت نره.


با حرفت خیلی امیدوارم کردی..مرسی خانومی
امیدوار
5 اردیبهشت 90 11:17
عزیزیم چرا اینقد ناراحتی، فعلا اول راهی ، فرشته کوچولوت هم می آد و مامان و باباشو هم خوشحال می کنه و هم اذیت.


میخوام خیلی زود بیاد
مامان ماهان
10 اردیبهشت 90 23:28
به خدا توکل کن گلم


حتما
مامان ماهان
24 اردیبهشت 90 22:36
سلام گلم خوبییییییییییییییییی


ممنون خوبم شما خوبی؟
ندا
6 خرداد 90 18:04
سلام عزیز م
خوبی؟
ایشاالله که این ماه بیاد تو دلت


سلام خانومی..نه این ماه هم نیومد